Soma Olay Gazetesi
bursa escort bayanbursa escort bayanbeylikdüzü escortbursa escortistanbul escortistanbul escortmersin escort bayanescort kayseriescort bayan bursakocaeli escortsakarya escorteskişehir escortatasehir escort bayanporno izleporno izleporno izleporno izleporno izlebahis siteleriescort kayserikayseri escortbursa escort

GDZ Elektrik Dağıtım, hizmeti mobile taşıdı

GDZ Elektrik Dağıtım, hizmeti mobile taşıdı
Bu haber 23 Mart 2017 - 10:55 'de eklendi ve 37 kez görüntülendi.

GDZ Elektrik Dağıtım, hizmeti mobile taşıdı
Enerji dağıtımında süreklilik hedefiyle yoluna devam eden ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım, yenilikçi hizmetlerine geliştirdiği mobil uygulamayla devam ediyor.
Aydın, Denizli,Muğla, İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 8,5 milyon kişinin hayatını aydınlatan ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım, teknolojik yatırımlarla hizmet kalitesini ve tüketici memnuniyetini üst seviyeye taşımak için çalışıyor. ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım, son olarak arıza mobil uygulamasını tüketicilerin kullanıma sundu. IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebilen ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım Arıza Bilgi Sistemi uygulaması ile şirketin hizmet ve sorumluluk sahası olan 5 il için arıza kaydı oluşturulabiliyor, tüketiciler, elektrik arıza ve aydınlatma arızası ihbarları yapabiliyor. Mobil uygulama aracılığıyla; onarım, bakım ve yatırım çalışmaları nedeniyle yapılan planlı kesintiler hakkında detaylı bilgi elde edilebiliyor.
AR-GE çalışmalarıyla beraber teknolojik yatırımlara önem verdiklerini belirtenADM ve GDZ Elektrik Dağıtım İcra Kurulu Başkan Vekili Metin Demirdağ, “Arıza Bilgi Sistemi Mobil uygulamasının tüketicilerin ihbar ve taleplerini daha kolay, hızlı bir şekilde bildirmelerine olanak sağladığını” söyledi.
Uygulamanın kullanımı hakkında da açıklamalarda bulunan Metin Demirdağ, “Arıza bildirimi başlığında arızanın yaşandığı bölgeyle ilgili detaylı adres girilerek kayıt oluşturulabiliyor. Uygulama sayesinde bu bilgi hızlı bir şekilde bölgedeki ekiplere aktarılıyor. Tüketicilerimiz yaşadığı çevrede, sokağında bulunan aydınlatma arızası için yine uygulama üzerinden ihbarda bulunabiliyor. İhbara, detaylı adres bilgisini ekleyerek, arıza kaydını iletebiliyor. Bu aşamada ekiplerimizin daha hızlı bir şekilde bölgeye ulaşıp, gerekli müdahaleyi yapabilmesi için tüketicilerimizin gireceği detaylı adres bilgisi önem taşıyor” bilgisini paylaştı.
Planlı kesintilerin bakım ve onarım çalışmaları ile beraber yoğun olarak yatırım çalışmaları kapsamında gerçekleştirildiğine değinen Demirdağ, “Uygulamamız içinde yer alan diğer bir hizmet ile tüketicilerimiz 48 saat öncesinden planlı kesintilerle ilgili detaylı bilgilere ulaşabiliyor. Planlı kesintiler ise hizmet bölgemizde hızlı gelişim ve yapılaşma neticesinde oluşan yeni ihtiyaçları karşılamak ve daha kaliteli hizmet ve enerjiyi tüketicilerimize sunmak amacıyla ekonomik ömrünü tamamlayan tesislerimizin yenilenmesi çalışmalarını da kapsayan yatırımlarımız dahilinde yapılıyor. Tüm müşterilerimiz Arıza Bilgi Sistemi Mobil uygulaması sayesinde nerde, ne zaman, ne kadar kesinti olacağı bilgisine hemen ulaşabilir. “diye konuştu.
Demirdağ sözlerini şu şekilde noktaladı; “Kalitenin varılması gereken bir hedeften ziyade, gelişme ve süreklilik göstermesi gereken bir süreç olduğu inancını taşıyoruz. Yaptığımız yatırımlar ve hizmet anlayışımız bunun en büyük göstergesidir.”

 

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER
bursa escort bayanbursa escort bayanbeylikdüzü escortbursa escortistanbul escortistanbul escortmersin escort bayanescort kayseriescort bayan bursakocaeli escortsakarya escorteskişehir escortatasehir escort bayanporno izleporno izleporno izleporno izleporno izlebahis siteleriescort kayserikayseri escortbursa escort